رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

عمق جنایات صهیونیست‌ها در غزه فاش شد؛

رژیم صهیونیستی فلسطینی‌ها را در غزه زنده به گور می‌کرد 

یک حقوقدان فلسطینی با برشمردن جنایات متعدد نظامیان رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، قتل عمدی فلسطینیان بازداشت شده، زنده به گور کردن مجروحان، قتل عام زنان و کودکان را بخشی از این جنایت‌ها دانست.
به گزارش فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، "نشأت الوحیدی " پژوهشگر امور اسرا امروز طی گزارشی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را پس از بازداشت به شهادت رسانده است.
وی افزود رژیم اشغالگر قدس در جنگ اخیر غزه جنایت‌های جنگی متعددی را در حق اسرا و مجروحان فلسطینی مرتکب شده و نظامیان این رژیم در جریان حمله خود به محله "الزیتون " واقع در شرق غزه مجروحان فلسطینی را در فاصله 100 متری غرب "عمارة دولة " زنده زنده دفن کرده‌اند.
این حقوقدان فلسطینی‌ می افزاید که نمونه این مساله نیز در ماه می سال 2004 میلادی علیه برخی از شهدای فلسطینی مانند "ایهاب محمد سعید عبد الکریم ملکه " و "ولید خالد عزام " (هر دو از محله الزیتون) و "ایهاب محمد عامر " (از اهالی خان یونس) اتفاق افتاده بود.
الوحیدی با اشاره به کشته شدن بسیاری از ...

ادامه مطلب ...

افشاگری معاریو درباره افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان ارتش

روزنامه صهیونیستی "معاریو" فاش کرد که میزان خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی بخصوص بین افسران و سربازانی که در مناطق درگیری با فلسطینی ها دوره خدمت اجباری را می گذرانند، افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این روزنامه نوشت: شاید ترس برخورد با نظامیان فلسطینی توجیهی برای خودکشی آندسته از سربازانی که در مناطق فلسطینی خدمت می کنند باشد اما تاسف بار تر اینکه آخرین مورد این خودکشی ها در منطقه ای در جنوب سرزمینهای اشغالی یعنی مکانی دور از مناطق فلسطینی نشین اتفاق افتاده است.

معاریو نوشت:با این وجود مسئولان نظامی هیچ اطلاعات اضافه ای درباره علت چرایی این رویدادها ارائه نمی دهندو تنها به گفتن این نکته که میزان خودکشی ها افزایش یافته اکتفا می کنند.

بر اساس آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی میزان جنایت و خودکشی در چند سال اخیر و بخصوص سال میلادی اخیر به شدت افزایش یافته است و علاوه بر ابراز نگرانی مقامات بیمارستانی از حجم جنایات خیابانی،ارتش نیز ابراز نگرانی کرده است که با هیچ روشی نمی تواند روند فزاینده این خودکشی ها را مهار کند. ارتش اسراییل در گزارشی محرمانه به کمیسیون امنیت ملی کنیست رژیم صهیونیستی اعلام کرده که  ممکن است همین امر باعث متلاشی شدن توان نظامی اسرائیل گردد.

همزمان با افزایش خودکشی ها در ارتش ، 88 جوان و نوجوان اسرائیلی هم با ارسال نامه ای امضا شده به وزیر جنگ و وزیر آموزش صهیونیستها اعلام کرده اند به هیچ وجه حاضر به خدمت در ارتش و جنایات وحشیانه آن بر ضد فلسطینی ها نیستند چرا که شرایط اشغال، محاصره و آنگاه حمله نظامی وحشیانه چنان وخیم است که شایسته هیچ انسانی نیست .

پس از گلدستون: حزب مرتس اسراییل سران این رژیم را جنایتکار جنگی خ

"میرتس" حزب چپگرای اسرائیلی در اقدامی بی سابقه سران این رژیم را به ارتکاب جنایات جنگی متهم کرده و از نتانیاهو خواست برای تحقیق در جنایات جنگی نظامیان ارتش در حمله به غزه کمیته ای تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از  سایت اینترنتی "مستعمره نیشینان 7" حزب میرتس که بیشتر اعضای آن نیز از مستعمره نیشینان می باشند، حکومت صهیونیستی را به اصلاح اشتباهات و خطاکاریهای خود فراخوانده و تشکیل کمیته تحقیق درباره جنایتگری نظامیان صهیونیست و تصمیمات سران در این زمینه را خواستار شد.

"موشه راز" رئیس حزب میرتس و عضو سابق کنیست در مصاحبه با شبکه تلویزیونی مستعمره نشینان 7 تاکید کرد که گزارش گلدستون ثابت می کند آنچنان که ما می گوییم فقط حماس ،جنایتکار جنگی نیست بلکه حکومت صهیونیستی خود نیز جنایات جنگی مرتکب شده است.

راز افزود :اگر کسی به ارتکاب جنایات جنگی متهم شده است بایستی با تشکیل کمیته تحقیق این امر به اثبات رسد و در سطح سیاسی و نظامی مجرم از بی گناه بازشناخته شود.

راز با تکرار این ادعای صهیونیستها که حماس جنایت جنگی می کند افزود :اسرائیل نیز جنایت جنگی کرده است و هنوز معلوم نیست که فرماندهان نظامی چه دستوراتی از سران سیاسی دریافت کرده و در حق مردم غزه عملی کرده اند.

رییس حزب مرتس تاکید کرد: بایستی مشخص شود جنایت جنگی که من معتقدم انجام شده است،بر عهده کیست.

وی در پایان گفت : من خود در ارتش خدمت کرده ام و همه ما می دانیم که وضعیت مردم در غزه چگونه است.

استفاده از تصاویر برلوسکونی برای تبلیغ فساد جنسی در خیابانهای تل

مدتی است که یک شرکت تبلیغاتی به منظور تبلیغ هر چه بیشتر فساد جنسی و ناهنجاریهای اخلاقی و هتلهای اسرائیلی  ازتصاویر و رسوایی های برلوسکونی و توپولانیک استفاده کند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتض" این شرکت اسرائیلی با ابراز نگرانی از احتمال تنش سیاسی بین رژیم صهیونیستی با ایتالیا ،تاکید کرد در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح که در آن نخست وزیر ایتالیا و رئیس جمهور سابق چک را در مراسمهای غیر اخلاقی و پنهانی فضاحت بار به تصویر کشیده شده اند ، بیلبوردهای بزرگی از این تصاویر در سرتاسر سرزمینهای اشغالی برای تبلیغ هتلها و اماکن برگزاری جشنها و مراسمهای غیر اخلاقی ، نصب خواهد شد .انتونیللو زاپادو با تصویربرداری پنهانی  از برلوسکونی در ویلای خصوصی وی در حالیکه او در میان جمع زیادی از زنان  برهنه به عیاشی مشغول است ، خواب را از چشمان نخست وزیر ایتالیا ربود و اکنون انتشار این تصاویر به هدف تبلیغ اماکن فساد جنسی و اخلاقی در اسرائیل باعث فشارهای بیشتر بر وی خواهد بود ،هر چند که صهیونیست ها به هدف خود در ترویج هر چه بیشتر فساد و فاحشه گری دست می یابند.