رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

کنست "اسراییل" اسامی مسئولان شاباک و موساد را فاش ساخت

یک مسئول سابق سرویس های امنیتی خارجی رژیم صهیونیستی "شاباک" طی نامه ای به رابی ریفلین رئیس کنست این رژیم با بیان اینکه یکی از فراکسیون های کنست اسراییل اسامی مسئولان این سرویس ها را فاش ساخته است، اظهار داشت که این مسئله برای آنان خطرناک است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، وکیل حایم نتیف گفت که این طرح کنست اسامی کارکنان شاباک را فاش ساخت و این امر با قوانین و دستورات این سرویس ها که درصدد سری نگه داشتن اسامی و اطلاعات مسئولانش می باشد، مخالف است.

نتیف در گفت و گو با رادیو عبری اظهار داشت: سال هاست که این مسئله ذهن مسئولان را به خود مشغول کرده است؛‌چرا که فاش شدن اطلاعات مسئولان امنیتی امثال فرماندهان ارتش عبری، آنان را در سفرهای خارجی در معرض خطر قرار می دهد.

وی افزود: انتشار اسامی مسئولان شاباک مسلما خطری برای آنان محسوب می شود و من نمی خواهم جزئیات خطرها و پیامدهای آنا را شرح دهم.

دشمن تراشی یهودیان

نویسنده: دکتر فایز ابوشماله


  اگر سخنان خود یهودیان و داستان هایی که خودشان در مورد تاریخ خود نقل کرده اند و در کتاب دینی اشان یعنی در "تناخ" آمده است، صحت داشته باشد و نابودی دولت اول بنی "اسراییل" به دست کلدانیان و دولت دوم آنان به دست رومی ها درست باشد، ما به طور قطع و یقین به اصل و نتیجه مشترکی در آن ها می رسیم که امپراتوری های گذشته دولت های آنان را در تاریخ به خاطر رفتار خود آنان نابود و محو کرده اند.

تحریک قدرت های برزگ در جهان و برانگیختن دشمنی آنان و نفوذ در برخی ها و تحریک آن ها علیه دیگران و شوراندن آن ها علیه ملت های دیگر به خاطر ارضای هوس های غیر انسانی خود و تسلط بر دیگران به ویژه این که دلایلی وجود دارد که نشان می دهد در برهه ای از تاریخ دولت عبری بر دولت های مجاور نزدیک تسلط پیدا کرده است و بعد از این که کنعانی ها و فلسطینیان را به تسلیم واداشتند آنان را به بردگی گرفتند و توانستند بر مناطقی تسلط یابند. تمامی این ها نشان می دهند که خود آنان دشمنی ملت های دیگر علیه خود را برانگیخته اند، ولی درست در همین زمان و در اوج اقتدار ناگهان مرگ و نابودی از سوی کلدانیان در عراق و یا امپراتوری روم به سراغ آنان آمد و آنان را نابود ساخت و از هم پاشید.

اگر نگرش و دیدگاه یهودیان صحت داشته باشد، آیا دوباره....

ادامه مطلب ...