رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

افشاگری معاریو درباره افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان ارتش

روزنامه صهیونیستی "معاریو" فاش کرد که میزان خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی بخصوص بین افسران و سربازانی که در مناطق درگیری با فلسطینی ها دوره خدمت اجباری را می گذرانند، افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این روزنامه نوشت: شاید ترس برخورد با نظامیان فلسطینی توجیهی برای خودکشی آندسته از سربازانی که در مناطق فلسطینی خدمت می کنند باشد اما تاسف بار تر اینکه آخرین مورد این خودکشی ها در منطقه ای در جنوب سرزمینهای اشغالی یعنی مکانی دور از مناطق فلسطینی نشین اتفاق افتاده است.

معاریو نوشت:با این وجود مسئولان نظامی هیچ اطلاعات اضافه ای درباره علت چرایی این رویدادها ارائه نمی دهندو تنها به گفتن این نکته که میزان خودکشی ها افزایش یافته اکتفا می کنند.

بر اساس آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی میزان جنایت و خودکشی در چند سال اخیر و بخصوص سال میلادی اخیر به شدت افزایش یافته است و علاوه بر ابراز نگرانی مقامات بیمارستانی از حجم جنایات خیابانی،ارتش نیز ابراز نگرانی کرده است که با هیچ روشی نمی تواند روند فزاینده این خودکشی ها را مهار کند. ارتش اسراییل در گزارشی محرمانه به کمیسیون امنیت ملی کنیست رژیم صهیونیستی اعلام کرده که  ممکن است همین امر باعث متلاشی شدن توان نظامی اسرائیل گردد.

همزمان با افزایش خودکشی ها در ارتش ، 88 جوان و نوجوان اسرائیلی هم با ارسال نامه ای امضا شده به وزیر جنگ و وزیر آموزش صهیونیستها اعلام کرده اند به هیچ وجه حاضر به خدمت در ارتش و جنایات وحشیانه آن بر ضد فلسطینی ها نیستند چرا که شرایط اشغال، محاصره و آنگاه حمله نظامی وحشیانه چنان وخیم است که شایسته هیچ انسانی نیست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد