رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

پس از گلدستون: حزب مرتس اسراییل سران این رژیم را جنایتکار جنگی خ

"میرتس" حزب چپگرای اسرائیلی در اقدامی بی سابقه سران این رژیم را به ارتکاب جنایات جنگی متهم کرده و از نتانیاهو خواست برای تحقیق در جنایات جنگی نظامیان ارتش در حمله به غزه کمیته ای تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از  سایت اینترنتی "مستعمره نیشینان 7" حزب میرتس که بیشتر اعضای آن نیز از مستعمره نیشینان می باشند، حکومت صهیونیستی را به اصلاح اشتباهات و خطاکاریهای خود فراخوانده و تشکیل کمیته تحقیق درباره جنایتگری نظامیان صهیونیست و تصمیمات سران در این زمینه را خواستار شد.

"موشه راز" رئیس حزب میرتس و عضو سابق کنیست در مصاحبه با شبکه تلویزیونی مستعمره نشینان 7 تاکید کرد که گزارش گلدستون ثابت می کند آنچنان که ما می گوییم فقط حماس ،جنایتکار جنگی نیست بلکه حکومت صهیونیستی خود نیز جنایات جنگی مرتکب شده است.

راز افزود :اگر کسی به ارتکاب جنایات جنگی متهم شده است بایستی با تشکیل کمیته تحقیق این امر به اثبات رسد و در سطح سیاسی و نظامی مجرم از بی گناه بازشناخته شود.

راز با تکرار این ادعای صهیونیستها که حماس جنایت جنگی می کند افزود :اسرائیل نیز جنایت جنگی کرده است و هنوز معلوم نیست که فرماندهان نظامی چه دستوراتی از سران سیاسی دریافت کرده و در حق مردم غزه عملی کرده اند.

رییس حزب مرتس تاکید کرد: بایستی مشخص شود جنایت جنگی که من معتقدم انجام شده است،بر عهده کیست.

وی در پایان گفت : من خود در ارتش خدمت کرده ام و همه ما می دانیم که وضعیت مردم در غزه چگونه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد