رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

سخن تصویر....

 

مقامات اسراییلی در وارونه جلوه کردن حقایق تحولات فلسطین آنچنان ماهرند تو گویی که عین حقیقت را روایت می کنند بدون کمترین دخل و تصرفی .بخوانید افاضات یکی از سیاستمداران اسرائیلی را در جمع هوادارنش در باب وارونیزه کردن تحولات فلسطین :

پنج کشورمسلمان درصدر واردکنندگان سلاح از آمریک

آژانس همکاری های امنیتی وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که سال مالی 2009 (اول اکتبر 2008 تا 30سپتامبر 2009) این وزارتخانه شاهد فروش نجومی تسلیحات آمریکا به کشورهای بیگانه بوده که پنج کشور مسلمان امارات، افغانستان، عربستان، عراق و مصر در صدر خریداران سلاح آمریکایی بوده اند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) رویترز در خبری بااعلام مطلب بالا افزود: فروش صادرات سلاح آمریکا در سال مال جاری با افزایشی 4.7 درصدی به 1/38 میلیارد دلار رسید .

برپایه این گزارش این در حالی است که در سال 2008 این رقم 4/36 میلیارد دلار و در سال 2007 میلادی 3/23 میلیارد دلار بوده است.

وانسیا مورای سخنگوی آژانس همکاریهای امنیتی پنتاگون در این باره گفت: امارات متحده عربی با 9/7 میلیارد دلار خرید و افغانستان با 4/5 میلیارد دلار در صدر خریداران سلاح از آمریکا قرار دارند.

برپایه این گزارش عربستان سعودی با 3/3 میلیارد دلار در رتبه سوم بزرگترین کشورهای خریدار سلاح های آمریکایی قرار دارد.

پس از عربستان تایوان با 2/3 میلیارد دلار و مصر با1/2 میلیارد دلار و سپس عراق با 6/1 میلیارد دلار در رده های بعدی بیشترین خریداران سلالح آمریکایی در جهان قرار دارند.

روزنامه فرانسوی حقیقت ماهیت جاسوسی فیس بوک (FACEBOOK) را فاش کرد

 

یک روزنامه فرانسوی واقعیت های جدیدی از پشت پرده سایت فیس بوک(FACEBOOK) را افشا کرد که ثابت می کند این سایت توسط دستگاه جاسوسی موساد و سیای امریکا با هدف جاسوسی در کشورهای هدف راه اندازی شده است.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) روزنامه  یهودی " لوما گازین د یسرائیل" با انتشار اسنادی فاش کرد که فیس بوک یک سایت استخباراتی اسراییلی است که برای جذب مزدور و جاسوس به نفع اسراییل ماموریت دارد.
پرونده یی که " لوما گازین د یسراییل " برای فیس بوک منتشر کرده است شامل اطلاعاتی در خصوص راههای جاسوسی براساس متدهای مخابرات اسراییل و آمریکا از طریق افرادی عادی است که خطرات این ماموریت را نمی دانند.
این روزنامه می نویسد: این گونه افراد فکر می کنند فقط وقت خود را در برابر صفحات چت تلف می کنند و چیز مهمی نیست بلکه حتی این موضوع را به فکاهی نیز می گیرند.این مجله فرانسوی در ابتدای گزارش خود نوشته است که در جمع آوری این اطلاعات درباره فیس بوک از منابع " بسیار مطلع" استفاده کرده است.
این گزارش میزان دست داشتن حکومت اسراییل در اداره فیس بوک را فاش کرده است تا جاییکه سفیر اسراییل در پاریس این مجله یهودی فرانسوی را متهم به " افشای اسراری کرد که نباید آنها را برای دشمن فاش می کرد".
لوما گازین این اقدام حکومت اسراییل را " جاسوسی اینترنتی" توصیف...

ادامه مطلب ...