رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

انفجار 3سامانه جاسوسی اسرائیل درجنوب لبنان

روز گذشته سه سامانه جاسوسی صهیونیستی در جنوب لبنان کشف شد که دو سامانه با طراحی ویژه و با احساس خطر اسرائیلی ها با فناوری کنترل از دور  صهیونیستها و سامانه سوم توسط ارتش لبنان منفجر شد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از "فلسطین الیوم" بامداد روز گذشته اسرائیلی ها با احساس خطر درباره احتمال کشف دستگاه های جاسوسی که از سالها پیش در منطقه نصب شده بود، اقدام به انفجار دو سامانه کردند و سامانه سوم نیز توسط ارتش لبنان کشف و منفجر شد.
ارتش لبنان توضیح خاصی درباره نوع و کیفیت کار دستگاه مذکور نداد ولی منابع امنیتی در جنوب لبنان این سامانه ها را ابزار شنود و رصد تماسهای تلفنی  مقاومت در جنوب لبنان معرفی کرد.
ارتش همچنین اعلام کرد که پیش  از ظهر دیروز یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی که به حریم هوایی لبنان وارد شده بود با شلیک ضدهوایی های لبنان منطقه را ترک کرد و علت شلیک نیز این بود که هواپیمای مذکور بر خلاف موارد دیگر در ارتفاع پایین تری پرواز می کرد و گویا قصد انجام ماموریتی را داشت.
روز گذشته نیز صهیونیستها با پخش تصاویری از دوربین یک هواپیمای بی سرنشین مدعی شدند منطقه ای را که بمباران کرده اند محل انبار موشک بوده است و افرادی در این فیلم نه چندان واضح در حال حمل موشکها هستند اما ساعتی بعد تلویزیون لبنان همان حادثه  را از نگاه دوربین تلویزیون خود نشان داد که در آن افرادی در حال بیرون آوردن چند در فلزی از ساختمان بمباران شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد