رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

تجمع مسلمانان در مقابل سفارت عربستان در واشنگتن: بگذارید بقیع را

تجمع مسلمانان در مقابل سفارت عربستان در واشنگتن: بگذارید بقیع را بازسازی کنیم


گروهی از مسلمانان مقیم آمریکادر مقابل سفارت عربستان در واشنگتن تجمع و دولت و علمای وهابی سعودی را به تخریب بقیع که مهمترین مکان تاریخی ،اسلامی است متهم کرده اند.

به گزارش عصر ایران  به نقل از سایت خبری حوار و تجدد ،  "ائتلاف بقیع" به عنوان ائتلافی جدید که مخالف حکومت و علمای وهابی عربستان سعودی است با صدور بیانیه ای مخالفت دولت و علمای وهابی سعودی در باز سازی  قبرستان بقیع را محکوم کردند.

اعضای این ائتلاف از روز دوشنبه مقابل سفارت عربستان در واشنگتن آمریکا تجمع کرده اند و از مقامات سعودی می خواهند که با درخواست آنها برای بازسازی این مکان مقدس موافقت کنند.

شایان ذکر است در این ائتلاف شخصیتهای معروف مذهبی وآمریکایی از قبیل "شیخ محبوب مهدی عبیدی" ، "شیخ سخاوات حسین "،"شیخ جلیل عیسی " و" استیون سلیمان شوارتز" نویسنده امریکایی تازه مسلمان عضویت دارند.

 در بیانیه این ائتلاف آمده است : پس از تسلط یافتن  وهابیان سعودی به این مکان مقدس از سال 1925 ، بقیع مورد تعرض و تخریب قرار گرفته و می بایست جلوی اقدامات آنها را گرفت .

قبرستان بقیع، نزدیک مسجد النبی در مدینه منوره  قرار دارد که در این مکان مقدس همسران و فرزندان پیامبر(ص)  وحدود 5هزارتن از یاران  پیامبر دفن شده اند.
 
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

اون ها خودشون عربن و اختیار کشورشون رو دارن .مسلمونن برادر های ما هستن هم نژاد حضرت مهدی هستن به کسی ربط نداره . و در مورد شما اگه حتی یه نظر من رو تایید نکی نشون می ده شما حزب الاهی ها قوانین آزادی بیان رو زیر پا می زارید

سلام عزیز دل
۱-من نمی دونم شما به چه چیز این خبر ایراد دارید کاش شفافتر می گفتی
۲-به نظر من اعتراضات علیه عربستان با این دسیسه ها و فتنه ها و خیانت هایش به عرب ها و مسلمانان می بایست بیشتر باشد تا دست از فتنه گری بر دارد. در هر کجای دنیا که باشد.
مرگ بر خائن و فتنه گر
۳-ای کاش من یک فرد مومن و حزب الهی بودم .یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد