رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

اونروا"هولوکاست"را دردبیرستانهای غزه تدریس می کند؟؟؟؟؟

اونروا"هولوکاست"را دردبیرستانهای غزه تدریس می کند؟؟؟؟


 

تارنمای اینترنتی آژانس امدادرسانی آوارگان فلسطینی با درج سندی تاکید کرد که هولوکاست یهودی را ضمن برنامه های آموزشی حقوق بشر به دانش آموزان آواره فلسطین تدریس خواهد کرد.

به گزارش خبرگزای قدس (قدسنا) آنروا با درج سند(آموزش حقوق بشر در غزه) در تارنمای اینترنتی خود تاکید کرد که قصد دارد اصول حقوق بشر را به 200 تن از دانش آموزانی که در مدارس تحت نظارت این سازمان درس می خوانند ،آموزش دهد.

بر اساس این سند دانش آموزان شناخت و پایبندی لازم درباره اصولی از جمله " سیاق تاریخی حوادث منجر شده به اعلامیه جهانی حقوق بشر و جنگ جهانی دوم و هولوکاست" را بدست خواهند آورد !

همچنین الجزیره خبر داد که دفتر آنروا در اردن اعلام کرده است کلاسهای بررسی هولوکاست یهود و آشنا کردن دانش آموزان فلسطینی با آن به دلیل هیاهویی که گزارشهای اخیر درباره صهیونیستها و جنایات آنها برانگیخته ،به تاخیر انداخته است.

پیش از این دفتر آنروا از چاپ کتابهای آموزش حقوق بشر برای کودکان کلاسهای دوم تا ششم خبر داده بود و اکنون دانش آموزان سالهای بالاتر نیز آموزش داده خواهند شد .

کارین ابوزید کمیسر عالی این موسسه نیز به روزنامه واشنگتن پست گفته بود مساله هولوکاست در این آموزشها وجود نخواهد داشت که پس از آن دفتر آنروا اعلام کرد  که برنامه حقوق بشر بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر تنظیم می گردد و جینگ جون مدیر این سازمان در غزه تدریس هولوکاست (موهوم) به کودکان فلسطینی را تایید کرده است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه ای به شدت از تدریس دروغهای کثیف ساخته شده توسط یهودیان به کودکان فلسطینی ابراز انزجار کرده و آنرا اکاذیبی دانسته که رسانه های یهودی حاکم بر اکثریت رسانه های جهان آنرا ترویج کرده اند .

جبهه خلق افزود: انروا در غزه می کوشد شرحی دروغین از ادعای سوزانده شدن یهودیها در آلمان را وارد مواد درسی دانش آموزان سال هشتم فلسطین کند و حقیقت را به گونه ای وارونه کنند که گویا هولوکاستی واقعی رخ داده است و نوعی همدردی با یهودیان بوجود آید.

این جبهه ضمن ارسال نامه ای به آنروا برخی از اقدامات و تصمیم گیریهای ناشی از گردن نهادن به حکم صهیونیسم جهانی را محکوم کرده و افزود: اگر قرارباشد درباره جنایتی سخن به میان اید و بررسی و همدردی صورت گیرد ،بی شک این مصائب زنده و عینی فلسطینیان است که تمام جهانیان حقیقت آنرا درک کرده اند.

تمام/پ/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد