رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

درگیری مسلمانان و صهیونیستها در صحن مسجدالاقصی

درگیری مسلمانان و صهیونیستها در صحن مسجدالاقصی  
در سالگرد انتفاضه الاقصی 13نمازگزار فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها زخمی شدند
 

در آستانه نهمین سالروز آغاز انتفاضه الاقصی پلیس رژیم صهیونیستی و گروهی از یهودیان افراطی با حمله به صحن مسجد الاقصی 13نمازگزار فلسطینی را در داخل و ورودیهای این مکان مقدس زخمی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) از بیت المقدس، گروهی از یهودیان افراطی صبح امروز (یکشنبه) برای برگزاری مراسم عید یهودی کیپور غفران قصد ورود به صحن مسجد الاقصی را داشتند که با ممانعت نمازگزاران مسلمان فلسطینی مواجه شدند.

تلاش یهودیان افراطی برای ورود به صحن حرم شریف منجر به درگیری با فلسطینی ها شد و پس از  آن نیز پلیس رژیم صهیونیستی از طرف "باب المغاربه" به صحن مسجد الاقصی حمله کرد و نمازگزاران فلسطیینی را درداخل مسجد با گلوله و بمب های صوتی هدف قرار داد. در نتیجه این حمله، 13فلسطینی زخمی شدند.

این تجاوز در حالی صورت گرفت که فلسطینی ها در 28 سپتامبر سال 2000 پس از ورود هتاکانه آریل شارون نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی به صحن مسجد الاقصی انتفاضه دوم خود علیه صهیونیستها را با نام انتفاضه الاقصی آغاز کردند. تحلیلگران پیش بینی می کنند تجاوز جدید صهیونیستها به صحن مسجد الاقصی از یک سو آغاز انتفاضه جدیدی رادر فلسطین در ذهنها تداعی می کند و از سوی دیگر می تواند اقدامی از سوی صهیونیستها برای برهم زدن معادلات جاری در فلسطین باشد تا با این اقدام فضای جدیدی را بر فلسطین و منطقه حاکم نماید.

قاضی القضات فلسطین و گروهها و شخصیت های فلسطینی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی برای مقابله با حمله یهودیان شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد