رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

رژیم اشغالگر قدس

حزب‌الله: سامانه ضد موشکی اسرائیل را نابود می‌کنیم

אל ק.ד.ס.

אל ק.ד.ס.


 

שאני יללתי עד שהדמעות שלי היו יבשות התפללתי עד שהנרות הבליחו כרעתי עד שהרצפה חריקה שאני שאלתי על מוחמד וישו הנוצרי ק.ד.ס., עיר זוהרת של נביאים, שביל הכי קצר בין שמיים וכדור ארץ! ק.ד.ס., אתה של הרבה חודי מגדל, נעשים ילדה קטנה יפה עם אצבעות שרופות. עיר של הבתולה, העיניים שלך עצובות. נווה מדבר מאופלל איפה הנביא עבר, האבנים מהרחובות שלך גדל עצוב, המגדלים של מסגדים מדוכא. עיר חיתלה בשחורה, מי תצלצל את הפעמונים בכנסית הקבר בבוקרים של יום ראשון? מי יביא צעצועים לילדים בערב של חג המולד? עיר של צערים, קרע ענק רועד בעפעף שלך, מי יחסוך את התנ"ך? מי יחסוך את הק.ר. "? מי יחסוך את ישו הנוצרי, מי יחסוך איש? ק.ד.ס., עיר אהובה שלי, מחר עצי הלימון שלך ילבלבו, הקנים הירוקים שלך ויסתעפו עליה למעלה שמחים, ועיניים שלך יצחקו. יוני מהגר יחזרו לגגות הקדושים שלך וילדים יחזרו לשחק. הורים וילדים יפגשו ברחובות המאירים שלך, העיר שלי, עיר של זיתים ושלום

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد